JojoWow!!

för ca 1-2 år sedan så hade alla brunkräm och dränkte ner sig i smink. jag ville vara som andra så jag gjorde som dom jag höll på så i ett halv år så sen så sa jag stopp till mig sj!:) jag gick ditt dagen efter utan smink bara lite maskara! 
alla kollade på mig som om jag skulle dö! sen dess har jag struntat i vad folk tycker om mig dom får ta mig som jag är men vissa håller fortförande med det. Jag blir självklart ledsen om någon säger något dumt om mig men tar det inte lika hårt som jag gjorde förr! :)
 
 
jag skaffade denna blogg för att utrycka mina känslor. och att skaffa en blogg var det bästa sätt, där kan jag dela med mig mina känslor till er:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0