JojoWow!!

haft en underbar dag i skolan i dag!! var skönt att träffa alla lite mer än när jag var och hälsade på.:) På morgonen hade vi typ en aktivitet då körde man basket, footboll, och hoppade hopprep vilket var tråkigt!!:) en kille i min klass är jätte söt och snygg! gillar honom hoppas han gillar mig lika mycket som jag gillar honom. :)                     nu vill jag bara att min älskade lollo kommer. igår var det skolan man längtade till, idag är det lollo man vill ska komma. Kan man aldrig bli nöjd undrar jag. Innan var det bara en häst man ville ha, och nu vill man ha mer och mer vad är det efter att lollo kommer. måste försöka vad nöjd med allt jag har vissa får ens inte mat och jag blir arg över att inte få allt jag vill ha. Det känns lite konstikt!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0