JojoWow!

nu är det klart Lollo ska till mig, hon kommer på lördag och det finns inget annat att längta tills än tills Lollo kommer. jag och mamma åkte till ett stall i närheten av där jag bor :) det var jätte fint stall och läget var super vi ska ditt i morgon också för att få reda på lite mer än vad vi vet. :) det tar typ 8 min att cykla ditt och det är bara cykelvägg hela väggen! så det är jätte skönt. Så Lollo ska stå där när hon kommer på lördag men det finns inte ett ridhus men det är nog nära att åka med transporten till ett ridhus :) men Lollo ska ju säljas så fort hon blir återställd :( men det blir bra!! kommer lägga ut mycket bilder och filmer när jag rider så får ni se hur det ser ut! :) HEJ DÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0