JojoWow!

I början när mamma sa att vi skulle flytta till Skåne från ljungsbro i Linköping så var jag skeptisk och lite ledsen faktiskt och trodde att jag inte skulle få vänner i skåne men det fick jag. Mest orolig över vad mina kompisar skulle säga. Dagen efter i skolan när man skulle berätta allt så började nästan alla gråta och det var vad alla tänkte på dom sista månaden speciell mina allra bästa vänner Emma, Hanna vi var inte alla tre på samma gång men jag var med Hanna i skolan och Emma på fritiden. Dom saknar jag mest och min ponny!!:-)


Kommentarer
Postat av: Emma

Aaw saknar dig me <3

Svar: dsm!
jojowow.blogg.se

2012-08-01 @ 12:44:51
URL: http://emawalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0