Skillnaden!

Skillnaden mellan denna klass och min andra klass är stor min föra Klas var mer som en familj vi gjorde saker tsm hela tiden, ingen blev retad eller hotad. Alla kunde ha vilka kläder man ville och håret som man ville, man blev respekterad i den klassen.

Den klassen jag går i nu är inte alls så alla är splittrade i olika grupper känns det som min bästa kompis heter Ylva utan henne hade det inte gått, här handlar det om vem som har snyggast kläder och vem som har störst bröst, jag orkar inte med sånt tjafs jag är bara mig själv eller jag försöker, det är inte så lätt att vara sig själv hela tiden bär alla kommenterar allt man har på sig och håret, men tro mig det lönar sig att va sig själv efter ett tag det kan jag lova, skit i vad andra tycker om dig!:)

Detta är jag och kommer altid att vara jag!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0