Tankar!

Ibland får jag tankar som är så knäppa men ändå kunde vara sanna!

T,e,x om hästar kunde prata. Hur hade det varit då, då kanske vi inte skulle ha djurplågeri längre och man kunde säga vad hästen ska göra. Men det hade ju inte varit då roligt gör då har man inget att träna på längre, det är det jag gillar mest hos hästar att det finns altid nåt att jobba på till och med den bästa hästen i världen har något att jobba på, även ryttare har altid något att träna på jag måste träna på mina händer, inte tjafsa med henne när vi ska börja jobba och lydnad! Det jag försöker säga är att det är helt enkelt vanligt att tänka såna konstiga saker men det känns som att man är den enda som tänker på detta! Jag kan inte vara ensam om det! SNÄLLA säg att jag inte är det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0