Kommentarer!!

Asså jag vill tacka alla som he skickat mejl, SLUTA INTE BLOGGA!!! Mitt hjärta blir alldeles varmt så jag har bestämt mig att inte svika er jag tänker inte sluta blogga!

Min vecka har varit lite uppochner Lollo har som vanligt sköt sig perfekt vi har hittat varandra riktigt bra nu hon har blivit hur fin som helst i dressyren. Den dåliga saken är att jag och Hugo har gjort slut DOCK var det jag som gjorde slut det var för att jag inte hinner med allt och för alla i klassen var så taskiga mot oss vilket jag borde ha skitit i men nu är det som det är vem vet vi kanske hittar varandra igen! Man vet aldrig med mig. Det blir nog jättebra ska ni se vill tacka alla en ännu gång!

Jag har iallafall roligt här i Skåne jag har sjukt fina vänner här. Men saknar självklart de i ljungsbro men saker måste förändras för att kunna bli bättre!


LOVE TO ALL OF YOU<33333 ha det gött! Ska sova nu.!!!!!

Kommer en bild så ser jag ut utan smink och sånt!😄


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0