Min dag!

Haft en toppen dag idag. Vi börjar med skolan. Jag hade utvecklingssamtal idag så typiskt Gunnel är jätte sur när inga föreldrar är där men så fort någon föreldrer kommer då är hon plötsligt jätte snäll. Hatar såna människor!!!. När jag kom hem så gjorde jag läxorna sen kom mamma hem då åkte vi till stallet och hoppade lite gick faktiskt jätte bra hon var riktigt pigg. Vet inte om jag har sagt det men vi ska sälja Lollo:( det tr för mycket tid har ju skola, fotboll det blir dör mycket men kommer nog forsätta rids men inte ha egen häst har tröttnat på det också:( det jobbigaste är att man hinner inte va med kompisar och det är ett stort problem för jag är så social av mig! Inte den bästa bilden men det får duga! Love you!❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0