frågestund!

vad är det högsta du har hoppat?
svar: jag tycker inte att edt spelar någon roll jag tränar teknik med lollo hoppa det kan hon!
 
vart bor du i skåne?
svar: i kävlinge
 
är du duktig i skolan tycker du?
svar: ganska så bra är jag vell!
 
är du nervös inför att få betyg? det är jag!
svar: jaa lite men tror et går bra för mig!
 
vem är din bästa vän nu?
svar: ylva och johanna jag och johanna har presic blivit bästa vänner vi är typ varje dag när vi kn hon är super snäll och rar vi hittar på masor av roliga saker tillsammans.
 
hur länge har du haft lollo?
svar: 2 och ett halvt år typ vet inte exakt!
 
 
vilken mer blogg tycker du om?
svar: nellieberntssons är jätte bra
och kissis den är också bra!
 
 
lite av frågorna hade ni där! ha det bra :) HEJ DÅ HÖRS:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0