gör vad som helst för att det inte ska hända nu :(

hejsan!    
 
 
 
varför alltid mig??
 
nu när jag trivs som mest i skolan och hemma så  ska jag själklart vara på väg att bli sjuk. Det svider när jag
sväljer och jag har huvudverk sånt hämder alltid mig.
 
jag tror att ni oxå känner igen det men det känns som att
det bara händer mig.
 
 Mamma känner sig inte heller så bra men hon fryser ist för ont i halsen och huvudverk.:( NOT A GOOD DAYS TO FAMILY TODAY! 
 
men katterna och Lollo mår i allafall bra det är huvudsaken bara mamma oxå blir frisk nu.
Då nöjer jag mig!
 
men nu gäller det bara att räkna matte och vila så att man orkar med skolan imorgon:) 
 
 
HEJ DÅ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0