Hej alla läsare!

Nu har det går två underbara månader. Jag kan inte tro det nästan för två år sedan var det renarama drömmen att få bo i Skåne och nu så bor jag faktiskt i Skåne! Allt började med att vi satt i bilen mot en tävling detta var alltså i Linköping. Jag mamma, Hanna det var knäppt tyst i bilen och mitt i allt säger Hanna (TRÄNARE) jag ska flytta till skåne VA skrek mamma skräcktfullt Vrf det? För att min pojkvän ska plugga där! Det var då vi kände hoppet för att uppfylla våra drömmar! På en vecka hittade manma hus i Kävlinge många frågar: Vrf just lilla Kävlinge?? Då svarar jag bara för att vi hittade ett perfekt hus som låg bredvid en underbar skola.
Hon fick behålla sitt jobb bara att hon har sitt kontor i Lund tror jag! Så nu är hon typ regionchef över Skåne i ett företag. Jaja nu är jag här och lever livet som är underbart❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0